Friday, January 21, 2011

Tak Berapa Nak Baru

heloooo smuanyaaaa...

Ehsan dan simpati dari pak google

First entri untuk blog yang baru lahir hari ini 21 Januari 2011 bersamaan 18 safar tahun 1432 hijrah..
Di entri ini mahu membilang pada semua rakyat-rakyat blogerr semua..Berbuih mulu nk bilang2 kan..Ok nak bagitu je.Kurang sikit buihnya..haha..
Ia itu hari ini aku lahir la woii korang dengar tak aku terpekik melalak ini..Ok fine aku tahu semua tak dengar dan tak nak ambik tahu pon.Ziee tak kisahh..Nak bagitu nie ini blog yang kedua sebernanya. Alah yang pertama pon bukan orang tahu pon..haha..Tak pe ziee tak kisah sikit pon..Tapi nak cakap jugak blog first tue da rasa tak nak di guanakan lagi so tangan gatal dan merenyam nk buat blog lagi 1.Jadi terlahirla ia pada hari ini..
Buat blog ini pon saja nak isi waktu lapang yang terbuang dan bersepah-sepah tue.Lagipun dalam blog nie leh kongsi-kongsi ilmu yang ada kan..lagi ni haaa nk dekat kongsi facaaii (taktahueja.haha) asal de bunyi oklah kan..pastu leh dapat tahu orang-orang blog bergosip tambah dosa 1 bakul ala jah tambah 1 2 bakul pe de halll kan..haha..Kalau ade rezeki leh tambah pendapatan dr pak nuffnang (motif utama) korang jangan cakap aku je korang pon sme je kan..Jangan tipu yeeeee..hehe
Cukuplah merapu untuk entri pertama..nanti-nati cakap-cakap lg..Tp ade ke orang baca nie..AH!!apa ku kesaahhh!..


Ok Bubyeeee (:

No comments: