Monday, January 24, 2011

Jop Meronggengg...

Huissshhh..wa ajak lu orang meronggeng..tarak mau ka??..Marila..Tak pon jop men tonggeng2..haha..
Syokkk oooo..>_<

Sila abaikan kata-kata di atas ye..

Nak story hal semalam nie..Masih hangat tahi lembu lagi taw..bau die still coowwww lg..hhaha
Semalam petang pulang je dari umah aku menerima sistem pesanan ringkas mmg ringkas je ayatnye pon.SMS la..Message..Taw x??kalau tak tahu nyahhh la kauuu dari sini..haha..SMS itu dari rakan karib ku berbunyi."dox malam ketot ajak lepakk.."so aku pon iyekan je.memandangkan dah lame aku tak bergaru..Pe garu nie..bergarau la..haha ..ngn BFF aku kan..Al maklum la masing2 sbok kan..keje study jge laki lg..haha

Malam yang di tunggu pon tibe..Mmber aku menjempot aku kt umah dan menuju ke destinasi dengan berbekalkan skuter die yang dah lusuh di telan dek hujanpanas dan kami keluar dengan tidak memakai helmet..berani mati tak??haha..Darahdaging tar kot...haha..Perjalanan kami yang mengambil masa selama 2 minit pon tak smpai kot..haha Jauh takk..Sebelah lorong umah je kot..langkah longkang pon dah smpai tue pon nak nek moto kan..Dasarr getikkk..ahaha

So kami sampai ke destinasi..Selepas usai memberi salam si Puan rumah pon keluar..Dan kami duduk2 sambil berborak sakan dan sesi umpat mengumpat dan sesi ngadu mngadu dan ketawa berdekah-dekah dah tak macam anak dara daa..Ape lah nak jd..haha

Tengok jam dah menunjukkan kami harus gerak pulang..Dengan hujan turun renyai-renyai kami redah jugk sebb mata da ngatok kot..mau tido esok keje..

So point die kat sini pe hal aku nak cerita bende nie..??


Nak bagitahu aku ade aktiviti malam tadi selau dok ngadap tv je..Lpas 2 semalam aku g tambah dosa lg..haha..Nyumpat orang je.Macam tuela kalau aku jumpe BFF aku mesti ade story tambah dosa pnya..Aku pon layan je..haha.Macam sedap je dgarkan..2lah die buat dosa mmg syok buat baik tak nak..Kamu smua jgn ikut aku taw nak ikut gak..Aku tak halang..Jangan cakap aku tak bagi amaran sekeras keranya..haha..Kubur masing2 ye.Sesiape yang sebelah kubur aku nanti jgn buat bising ye..Aku tak tenang lak dalam 2 kang..ahahha

Photo dr google




Nota berkaki ayam / : Masa google2 cari gamba mayat tadi serius takut..Tak sanggup mak nyahh nak google lebih lanjut tangkap je ape yang ade..hahaha



bbbyyyyeeeeeeeee

No comments: