Wednesday, January 26, 2011

Saya Mencuri

Kahkahkahkah




Hari ini aku telah mencuri
Aku sangat jahat..

Kahkahkah


Gelak lagi


Ok saya tipu
Tengok terus tukar ganti diri aku kepada saya
so maknanya saya baik ok
Saya bukan curi hak orang okeyyyyy

Tak men la derr ambik hak orang wa punya hak sendri weiii

Tengok tukar lagi 

Dasar senget dah dak nie gara-gara mencuri

miaahahhaa

Saya buka mencuri hak orang la saya hanya mencuri masa nak menghappdett belog nie
Tak salah kan (muka simpati)

gilaakkk kauuu keje waa bertimbunn weii..

Tengok-tengok terbeban aku..uwaaaaa....

Semua nak urgent

Relefon berdering-dering sampai seriauuu wa nak angkat
(Dah macam kene serbu Ah long nie)

Tangan wa da menggigil nak menaip-naip (macam pakinson)
Semua gara-gara mahu settle keje sebelum cuti rayaaaa cinaaa



Uwaaaaaa matikkk la saya macam nie


U all push=push saya

Tangan saya ada 1pasang saja ok
Kalau tangan mcm sotong tak ape gakk

Kalau u all nak sangat ahh!lantak wa malas pedulik malas manu buat padan muka u all n saya sekali kene marah dengan bos..hahha

So terpaksa wa curi masa sebab tergedikk sangat nak updated blog..


Aku pon mahu cuti weiii.....




P/s : Panass je ati bonus tak kua dah 2 gaji pon tak kua..duit dah tinggal bpe sen je nie..ARRggghhhh..bagi gajiiii akuuuu...


No comments: