Sunday, January 23, 2011

Cerita Seluar Dalam Di Luar.

Nak cerite pasal superman kah..??Lebih kuranglah kan iyelah superman kan pakai seluar dalam di luar..haiyoo style tak tahu malu toll..haha..Tapi tak xpe die superhero walauapapon die buat smua org suka..lagi2 kanak-kanak kan.Impian dorang smua nak jd superhero yang boleh menyelamatkan dunia kan.Itu adalah dogeng semata-mata tiade kiatan antara hidup atau pon matii..Tapi akulah kalau nak pilih watak superhero aku nak DOREMON..superhero ke tue??ah!ade aku kesah..up to me la choose siape..kalian bagaimana pula???

Ok skip lu yang itu ye..nanti-nanti je korang bgthu ye..Aku sebenarnya nak cerita..Time wktu lunch tadi aku kua beli makanan..Alah makan kat opis je kot..Takde kawan teman..uwaaa..sedihhnyaaa...So dalam perjalanan nak sampai di geraia makcik jual makanan tgahari tu..Wa ckap lu ayam goreng die sodaaappp weii..siap ade keropok2 die..perrghhh!Aku kalau makan mesti nak ayam..Pe hal ntahh..
Mmber opis aku ckp ko makan ayam tak muak ke??
jwapan : tak de pon..ok je makin suka..haha..
Die pon diam je malas nk layan..hihi.

Berbalik pada cerita..Ape kaitan seluar dalam nie dengan aku nak makan lunch..Aku ade lah terserempak dengan kakak nie..Aku tak tahu mane die keluar..Agak cun jugak lah..Berbaju kemeja paras ponggong dan berskirt panjang putih..Ok so pe masalah kan..Ko dengki ye die pakai macam tue..Eh!!! soryy tak lah..Pe barang jeles2..haha..Aku jalan belakang die..Pas2 pe hal..Relaxx derr wa nk celita la nie..Aku follow je belakang die memandangkan kami ke destinasi yang sama.So disitu aku de teman berjalan ke sana..haha

Nak jadikan celita mata jahat nie..ishhh!terukk..Aku terpandang belakang die..Sekali daa aku perasan nampak weii panties die..Maluu aku nak tengok lebih lanjut lagi.Ok aku tipu,,aku usharr lagi tengokk die gune wrne pe??hahha..ko mmg gatall mianggg...Aku ushar bukan pe kot-kot la die guna wrne mengairahh kan tak ke bhhaya untuk die kann..haha..dasarr gatal..Yelah kan die kan gune skirt putihh kottt..So nampaklah kan..Agak jarang weii.Kira boleh terbus dalam punya..haha..Hadoiii akak nie buat hal la..Da berdosa mata aku nie..haha..Dahla gune baju paras2 je..tak tutop bontot pas2 skirt putih nmpk panties..

EEee tak malu ke??....aku sebagai wanita malu taw tengok..kalua ye pon nak gune pakai lah bju labuh tutop ponggong tue..klu tak pon gune la suar ketat yang budak gne sekarang nie..lengging daa..tak boleh ke?? So tak la nampak kan..Nak berpakaian pon nak kene ajar ke kak oiii....Lagi die gune tudung kot..arrgghhh!!..Da macam atas tertutop bawah terbukak daa..Tak gune la pakai tudung kalau macam tue bukak je..Malu orang bertudung je.Aku malu tawww,,,.Hangenn lak aku kan..Tp betol kan.Berpakaian la sopan dan menutup aurat tak salah nak berfesyen kan..Tapi da malukan diri sendiri kan da susah..Renung-renungkan dan selamat beramal...

Jap-jap>>>......

--------->>>>>>>>Ok nak bagi tips la pada orang-orang macam nie..

Beli cermin besarr yang nampak 1 badan tengok kat cermin sesuai ke tak pakaian yang di gayakan lepas tue baru keluar rumah.Kalau tak ok tukar baju lain. Jangan keluar rumah dengan baju tak senonoh..Bikin malu je lahh...



P/s : ok buat keje nak makan gaji buta ke??haha
Mood : Hangeennnn jeee.,..

byeeeee...............

4 comments:

Ujang9897 said...

hihi....cube kalo laki yg nampak...tak ker malu lagi

Cikziee said...

taw xpe..mmg nk tyang kot..haha

nazirulhazwan~ said...

fuh, ni pon tajuk nak kasi suspen.hehe

Cikziee said...

suspende kot..hahha