Tuesday, February 15, 2011

Malu tahap gaban

Heyyy morniinggg smuaaa...

Selamat hari maulidur rasul..walaupun ianya semalam tapi aku tetap nak wish jugak hari nie..xpe an.an.an

Sebenarnya semalam giler tension la..aku rase tak pernahla rase perasaan nie sepanjang hidup nie. Ya Allah rasa nak bersalah yang teramat amat sangat ia sampai menikam nikam jiwa dah nie. Bagai tersirat sirat jantung pon iye gak nie. Pernahkah anda smua alaminya.hemmm.Firstime nie aku rasekan. Kenapa aku macam nie pon tak tahula. Sudahnya jadi tension..

Korang mesti nak tahukan asal aku jadi mcm nie.. Agak2 yang tak nak tahu 2..its ok. Anda boleh g men jauh jauh.. Ok semalam aku kuar nagn my sayang biase la datekan..huiishhh time maulidur rasul pon date ye..cuti kan..hihi.. So die ada cakap yang family die nak dinner pada hari semalam. Die invite aku join sekali. Aku yang bukan family lagi secara sah dan rasminya nie seganla nak join kan. Die pon buat tak reti je suh join gak. Ok fine aku pon join la walaupon tahap segan aku berada pada tahap yang memuncak da nie. Aku pon tak faham la asal aku jadi lagu tue.. 

Memangla aku pemalu orangnya tapi pada ketika itu dan saat itu aku nampak macam canggung sangat sangat dan sangat.. Macam la aku tak biase jumpa family die kan. boleh tahan la selalunya kan tapi ntahla pada ketika itu Ya Allah aku tak tahu asal aku macam tue. Gler babeng malunya la. Selalu aku muka tak tahu malu.. nie tak. Nak cakap pon Ya Allah dah macam ada emas intan berlian dalam mulut dah nie. Orang tanya aku jawap sepatahnya. Dah macam orang sombong da..Arghhh sudahnya aku yang tension ape hal aku jadi macam 2. Aku tanya die kenapa aku leh macam 2 die sendiri tak ada jawapan nya.. Die suh aku masuk public speaking spekang.. Memang tak lah kan aku nak g..huhu

Serius nie aku tak tahu pe hal ntah smpai aku tak lena tidur asyk dok fikir hal nie..Rase bersalah sangat. Mesti dorang tak suka aku da.Yelahkan sombong jekan..Aku tak macam tue pon aku tak sombong pon cuma muka aku je nampak kereeekkkk tapi aku tak sombong..betul aku tak sombong pon.percayala 

Agaknya aku tak pandai bergaul kott.. Macam tak mugkin je sebab aku suka cakap dan banyak cakap kalau jumpa orang tapi aku tak tahu nape dengan family die aku jadi keras dah macam Tunku Negara..



Macam nie la aku semalam dok keras je..Nape mesti kau jadi macam nie.Nape mesti aku jadi bisu tak terkata.Nape mesti mulut aku berat nak di bukak..Nape dalam otak aku tak ade bende nak aku utarakan.Nape dalam otak aku blur ketika itu., KENAPA KENAPA KENAPA..arrrgghhhhhh!!tension.....!!!!!!!!!!

Tibe-tibe rase nak M.C je tension punya pasal coz gelisah resah gler sekarang nie.Ntah apelah family die fikir pasal aku.

Aku harap family die fikir yang baik2 je tentang aku..amin...


Mood : tension dari malam tadi sampai malam niee.. :(


4 comments:

yanamib said...

mula² mmg gitu..sy dlu pn femalu gak..hehe..biasa org² tua ni boleh beza antara pemalu dan sombong..lama² hilang la rs malu tu..=)

Cikziee said...

Insyaallah lpas nie boleh la kurang2kan malu 2..Nanti lebih ramah tamah dgn mereka.. :)

misza said...

banyak kan senyum, w'pun tak banyak cakap org tak kan kata kita sombong.

Cikziee said...

Betol 2..Tue yg zie buat wlaupon tak byk ckap tp senyum tetap terukir..cewahh...hehe