Thursday, February 17, 2011

Bila blogger memaki hamun..

Assallamualaikumm....haiii smuaaaa...






Wahhh..mulut jahat ke ziee nie nak maki maki dalam blog.. Ke nak cari publisiti murahan kan..Oh!no no..aku sangat la baik dalam tutur kata (ok tipu :p) .. Jahat gak kadang kadang.. Tipu la korang tak penah jahat mulut kan..Ngaku jela cepat..!








Sejak mengalami masalah dalaman yang tak tahu bila nak sudah nie.Rasa macam nak memaki maki je nie.. Tapi disebabkan takut hati bertambah hitam baik aku jangan teruskan..










So dari aku memakin hamun tak tentu pasal macam orang giler meroyan baik aku banyak banyak kan mengucap dan beristifar pada Allah paling tak. Boleh la aku sucikan hati bersihkan jiwa tambah pahala..Betul tak..??












Pesanan : Blog bukanla medium untuk anda semua memaki hamun tak tentu pasal ye.. 












Ok itu je..pendek je nak cerita sebab jiwa masih lagi tak dapat dimengertikan..Otak pon tak dapat berfungsi dengan baik. :(

8 comments:

khaifaiz said...

betul tu.. bahasa melambangkan bangsa.. org melayu spttnya berbudi bahasa.. kalau nk maki g toilet sana.. ahaks.. teremo sudah.. sbb entri ni pn emo.. hehe

Amira Naddia said...

ramai yg xtaan geram..lepaskn kat blog..
takpela kan..blog mereke. ^^

man yusoef said...

tau takpe..skrg ni blog dah jadi medium lepas geram plak....tapi tak kesah kalau dia nak maki hamun tu sebab tu blog dia, yg jadi salah...bila dia libatkan org lain tu...tak syok btol

Cikziee said...

Khaifaiz :Orang skrg da xde budi bhasa kbykannya..Kurang ilmu hisab kot oppss!sivik la..hahaha...pakat2 serbu toilet spe rse nak maki2 ye..

Amira Nadia : Aslkan mereka bhagiakan.. :)

Man yusoef : 2yg tak syok bila da babitkan org len..kan da jd pergaduhan.kte sepatutnya berbaik baik sesama kita tok eratkan silaturahim nie tidak..

bunga said...

lau xmengaibkan orang xpe kot..hahahah..(eh ayat sokong ke ni)hahahaha

Cikziee said...

Lebih kurang la kot..hihihi

JIJI YU said...

blog ni tmpat aku nak wat member2...jom ber member nak..

Cikziee said...

JIJI YU : jop jop kte ber member member.. :D