Thursday, March 10, 2011

Update blog setelah Tengok ia semakin nak pupus...

Assalammmualaaiiikummmm....

Selamat bergembira dan berbhagia saya ucapakn...

Giler lama aku tak update blog nie..mesti korang pon tak heran la aku update ke tak..Alahai kesiannya aku..huhu..Bukan aku tak nak update tapi de mslah negara cket la..Mengalahkan menteri kot..hhaha.. Tapi Tapi bukan bermakna aku tak bukak langsung blog aku bukak gak oke.. Ushar ushar entri entri yang aku folow..Ade bnde nak kate aku komen..Hanya itu yang mampu setakat tak update blog nie..hihi..Ok la kan dari tak wujud langsung kan.

Ok habis dah bab mukadimah itu..

Perenggan seterusnya aku nak bagithu..Pada siapa yang tak nak tahu sila la pergi mainn jauh jauh ye..
Pagi ini je mood aku telah disentap oleh seorang manusia yang isssshh!! tak tahu nak diketegorikan die ape ntah..Die dah buat aku hilang saat gembira aku seketika..Tappi tak ape..Hari ini hari die esok lusa tulat dan seterusnya hari aku pulak..haha..

Ok sesi lepas perasaan sampai di situ sahaja oke.

Next perenggan nak berkongsi sesuatu..Korang kalau rasa tak nak kongsi  takpelah..aku tetap tulis gak..kekekeke..Aku just nak kongsi. Semua and rata rata orang Malaysia nie mesti ade FB kan.Orang yang duduk kampung hulu hulu pon dah tahu FB nie dan FB meraka pon dah ade Friends siap sampai overload dan siap dah boleh buat page like lagi..Hebat tak..tak kisahla sehebat mana pon anda semua janji anda bahagiakan..Tapi itulah disarankan lah pada semua jangan la nak over sangat upload gambar dalam FB untuk tontonan umum..Upload gambar yang memalukan diri dan menjatuhkan maruah diri sendiri.Lagi yang perempuan.Sebagai contoh upload gambar sampai nampak lurah dendam alor gajah semua..Orang yang komen memangla cakap cantik la comel la apelah tapi tahukah hakikat yang sedikit sebanyak maruah anda semakin lama semakin hilang ketika itu.Semua orang dah boleh tahu aurat anda ketika itu..Jadi bila anda kahwin nanti ape yang istimewa yang anda nak tunjukkan pada si suami nanti..Dah tak ade makne da..smua itu dan tak istimewa pon sebab orang len dah tengok dah,,Hemm pikirkan la..Tapi nak upload gak suka hatilah hak individu kan..

Lepas tu kalau la boleh tak payah la anda semua nak bagitahu satu dunia yang anda tengah berbahagia sekarang bersama yang tercinta..lagi lagi yang belom kawin nie..Yelah kan semua orang tahu anda bahagia lepas tu time tengah gaduh update status maki maki lepas tue smua orang tahu anda tengah bergaduh sudahnya tak ada privasi dalam hidupkan semua anda nak cerita kan. Orang pon dah boleh agak situasi anda..Sampai tahap semua orang boleh meluat la..Pastue cerita belakang hal anda.Padan muka..Yelah kan time tengah bhagia bukan main lagi bersayang sayang "mama i love u" papa miss u" darling u my everthing" time tengah gaduh semua nak cakap nak ungkit sampai bende sendiri di sebut..haisshhh..Malu je wehh....Tapi kalau nak buat gak suka hatilah la hak masing masing..Hanya nak kongsi je..Kadang kala aku pon begitu jugak kita manusia kan sentiase melakukan kesilapan..=_________=

Ok perenggan kongi kongsi dan habis..



Agak panjang perenggan atas tue ye..Yang ni pulak nak cerita yang aku nak bla da..haha



@___@


Dahla menaip penat lak...



>.<



Byeee anda semua =____=

No comments: