Wednesday, May 18, 2011

Nur Kasih Kini Melanda.

Salam khamis buat anda sekalian :)

Cepatnya la kan masa berlalu hari nie dah khamis esok jumaat  lusa dah sabtu tulat dah hari ahad. Masa untuk saya bercuti kembali. Lepas itu isnin kembali. Masa pegi kerja pulak  yang malas 2..haiisssh!..

Hari nie filem Nur Kasih ditayangkan..Wah! mesti berpusu pusu peminat drama Nur Kasih akan menyerang pawagam kan. Termasuk la saya akan menyerangnya nanti tapi bukan hari nie. :)

Hakikanya saya memang tak sabar nak pegi menonton filem nie dari tahun lepas kot tunggu berzaman jugak la. Akhirnya keluar jugak kalau tak pegi tengok memang sia sia penatian saya selama ini..huhu

Tak sabar rasanya nak tengok Nur Amina dan Adam..waahh!.dulu tengok drama felling sensorang kot. Nanti tengok filem pun felling sensorang je sebab My Sayang tak berapa minat tapi die dipaksa untuk tengok jugak menemani saya. Die nak tido ke dengkur ke die punya pasal janji saya dpat tengok..kikikiki..








Nah Hambik poster dan gambar Nur Kasih saya tepek.. :)
Ihsan dari google..

1 comment:

Cikziee said...
This comment has been removed by the author.